Assalamualaikum
yesss entry kali ni adlah bekaitan bola...cehh cm tau jek psl bola pdahal tau xsebesar zahrah pon...hikss..hehe...k dsbbkan Mr arjuna membebel smlm sbb team beliau jdi bhn ketawa...heyy brni2 yekk ngata MU huuuh n oleh sbb itu so rse tertarik lak nk buat entri ni...hehe...(awl2 sy nk mntk ampun n maap kt awk k jgn mrhh sy tau...ni jst kita suka2 n sharing2 is caring kan..)..hehe...yup kami adlh supporter MU lbh dikenali sbg Manchester United yekk...
yesss entry kali ni adlah bekaitan bola...cehh cm tau jek psl bola pdahal tau xsebesar zahrah pon...hikss..hehe...k dsbbkan Mr arjuna membebel smlm sbb team beliau jdi bhn ketawa...heyy brni2 yekk ngata MU huuuh n oleh sbb itu so rse tertarik lak nk buat entri ni...hehe...(awl2 sy nk mntk ampun n maap kt awk k jgn mrhh sy tau...ni jst kita suka2 n sharing2 is caring kan..)..hehe...yup kami adlh supporter MU lbh dikenali sbg Manchester United yekk...
olwayss chmpion..owhh yeahhhh....'KING of EUROPE' tuu...Glory Glory Man United!..hehe...
soo nk diceritakan sedikit la yek team ni slalu jdi bahan bualan n siulan drpd ank muda..opkos la sape xknl MU ni kan ...cbe angkat kaki yg xknl..tampar muka sndri...hehe...haa..mmg la sape ta knl maka xcinta ok..(sy pon xla tau sgt)..tp kalu sbot MU tu tau la yek...ehehe...haa ni kalu pmpuan suka team ni mula la suara2 longkang ckp sbb pemain dia encem2 macho2 sbb tu suka...hello guyss (but aya tangan ok).. yup kalu betol team ni idaman wanita nape??? ada ak ksh..suka ati la mne nk plih..kita kan negara demokrasi berhak memilih.....bahhaha...
Team ni dikhabarkan perlu memenangi baki 2 perlawan bagi meraih juara dalam liga perdana Inggeris 2011/2012...so malam ni adlh penentu pelawanan antara MU vs Swanse dan MU perlu Menang bagi mengutip mata n menghalang pendahulu mata iaitu Manchester City...pe2 pon kita tgk mlm ni yekk Mr arjuna..sape yg kna..hehe...pe2 pon kita +ve msti MU menang..kan2...haha.. tgk entri sblm2 ni MU menang beb..hehe..senyuman setan merah
k buat tambahan knowledge uolss kaum adam...hehe..pempuan ni kdg2 suka n kdg2 xsuka gak kalu laki2 ni sbot bola dpn mereka...if mereka suka sbb nk2 kita share minat benda smasa ni..tp kalu dh berhari2 berjam2 cite naik bsh gak ketiaq ni nk dgo naa if mambebel psl bola jek....hehe...n yg penting kdg2 rse machoo gakk kalu pempuan minat sllh satu team bola ni..wlaupon hakikatnya kaki bangku....hahaha..elehh hang pa pn sme jek pungpangpungpang psaii bola tp habuk pn xdakk nk tendang bola pon msok longkang...hahaha
Pokoknyee entri ni khas ditujukan pd Mr arjuna..pe yg nk sy beritahu pd awk adlh..."Don't watse your time to fight back haters cuz they still gonna hate you if your team win. ... yup dis is true..wlau bagaimana baek n bgus mane pon team yg disokong tu slalu akan dikondem,,,hurmm lelaki biasalah masing2 kn EGO..sbb mereka EGo n EGO (tetiba..haha)...xmoo klh...n Mr arjuna i loikeeee da way u terus diam n go away frm them n cool kan urself,,,nmpk comeelll awk tau ta!!!...nk2 awkk citer ngan sy...rse nk cobet2 jek tme tuhh..huhh...hehe..gerammm2...hahaha
k la tu jek syy nk babel...owhhmn pnjg gak entri kali ni..hehe....so kpd smua..menang kalah adat lew pertandingkan kan...cehh ayt syahdu..uhuu..tp pe2 pon MU TERBAIK dari LADANG!!!hee..
P/s: Mr arjuna awk suka ta entri ni..khas buat awk tauuu...kalu suka kenyit2 mata ok...if awk xsuka SIAP!!!...okbai,,,hehe..;)


No comments:
Post a Comment